2013. november 3.

PANDEMONIUM 2.rész

Louis! Látod azokat a gyerekeket a hintában?
Nincs is ott senki!
De esküszöm, öten vannak és az egyik egyfolytában engem bámul!
Már megmondtam, nem látom őket!
És a vonat? Hallottad a vonatot éjszaka?
Nem, nem hallottam semmiféle vonatot! Hagyj békén!
De George-ot láttad?
És akkor mi van? Vonatot akkor sem hallottam!!
Tamás371,   billy

BEC - RAFFAELE: PANDEMONIUM
                          Második könyv: Az alagút
                                                          A képregény fiatalkorúaknak nem ajánlott!                                                                         

12 megjegyzés:

  1. Szinte félek! Komolyan.

    VálaszTörlés
  2. Én szinte féltem lapozni néha.
    Könyörtelen, filmben sem lehetne durvább.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg durva... Az első rész csak lelki terror volt, de az a húsdaráló...
    Gondolom a Mikulás elhozza a befejező részt...

    VálaszTörlés
  4. Ebben az évben biztosan befejezzük.

    VálaszTörlés
  5. Jó kis történet. Egy hibát találtam benne azt hiszem a 8. képen: Jób könyve az Ó-Testamentumban található nem az Új-ban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, akkor azt hiszem, az eredetiben is rosszul írták.
      Elég szégyenletes, rám nézve. Pláne, hogy mindig beképzelem magamnak, hogy kenem-vágom a Bibliát, de mindegy.

      Köszi, és elnézést, ezt illett volna tudom tényleg.

      Áldásom rád, fiam. Járj békével.
      :)

      Törlés
    2. Ma bent voltam egy bécsi képregényboltban. A magyar honosító oldalaknak hála rengeteg ismerős képregénnyel találkoztam. Viszont a német fordításban is az Új-Testamentum szerepelt. :)

      Törlés
    3. "A magyar honosító oldalaknak hála rengeteg ismerős képregénnyel találkoztam."

      Ezt hogy érted pontosan? El kéne kezdeni kinyomtatni és befűzni az a lefordított képregényeket???
      Mert ha igen, akkor rettenetesen nagy roham lesz...
      :D:D

      Törlés
    4. Nem. Ezt szó szerint értettem. :)

      Törlés
    5. Hát igen, minél többen dolgozunk fel minél többféle anyagot, annál nagyobb az esély, hogy a világnak azokon a helyein, ahol lapozható formában is hozzá lehet jutni képregényekhez, bizony gyakran belefuthatunk egy-egy ismerősbe.
      :)

      Ez egy olyan tény, ami egyébként már ébresztett bennünk bizonyos gondolatokat. Végső soron ugyanis a képregényeket kívánjuk népszerűsíteni, és az internetnek hála, ezt immár a világ minden táján megtehetjük.

      Meglátjuk, mire jutunk.

      Törlés
  6. Igen, utána néztem és igazad van :)

    VálaszTörlés