2016. június 12.

FEHÉR TIGRIS

- És mi lenne, ha mondjuk... egy kínai kommunista ügynököt szerveznénk be?
- A kommunisták fanatikusok, Lansdale. Ezek nem is emberek. A pénz hidegen hagyja őket. Csak egy dolog van, ami megállít egy ilyet, és az az ólom.
- Van egy fiatal ügynök, a neve Alix Yin Fu. Egy prominens pártkáder adoptálta annakidején. Miután felserdült, a rendkívüli szépségének és kivételes csáberejének köszönhetően, a Távol-kelet Mata Hari-ja vált belőle.
Tamás atya,   billy
WILBUR - CONRAD: FEHÉR TIGRIS
                            6. rész: Mikádó-stratégia





10 megjegyzés:

  1. Eléggé nyitottnak tűnik a történet vége. Még folytatódik?
    Furcsa hely egy kínai brit börtön, ahol mindenki megtarthatja az értékeit: ki a fülbevalóját, ki a cigarettáját...
    Nagyon bátor a Háromszínűsárkány..., vagy csúcsszuper őrangyala van.
    Sheng elvtárs sem veti meg a fizikai munkát...
    Aki fél a szellemektől, az miért provokálja őket?
    Alix elvtársnő taktikát változtatott? Nem megöli, hanem gazdaságilag teszi tönkre a főgonoszt?
    Ismét jól szórakoztam...
    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha valakinek olyan barátja van, mint Mao elvtárs, akkor Kínában nem kell félnie senkitől :)

      Törlés
  2. Érdekes egy történet, de nekem bejön. Köszönet érte!
    Megjegyzés: a Mega letöltéshez Decryption key-t kér!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megára azért töltöttem, mert a Datára három nap alatt sem tudtam feltölteni.
      Nem tudom, hogy miért kér ilyesmit. Csak egyedül tőled kérte, vagy másoktól is?
      Ha gond lesz vele, akkor marad egyedül a mediafire.

      Törlés
    2. Azért kéri mert a visszafejtési kulcs nélküli linket osztottad meg.
      Miután feltöltötted a fájlt rá mész arra, hogy link beszerzése ekkor mutat egy linket visszafejtési kulcs nélkül, kattints arra, hogy Link a kulccsal és utána másolás ha ezt a linket osztod meg akkor mindenkinek menni fog a letöltés.

      Törlés
    3. Kösz a tanácsot, javítottam a linket, remélem, hogy már semmi gond nem lesz vele :)

      Törlés
  3. Nekem is tetszett,Mintha írták volna,hogy van még ezen kivül 2 album.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már csak egy van :(

      Törlés
    2. Való igaz ebből már csak egy van de elvileg még folytatódik.
      Viszont ennek is mint annyi más történetnek van egy úgymond előzménye mivel divatos szólva élve ez is spin-off. A fősodor Innommables (Les) (Premières maquettes) címre hallgat és 1983-ban indult és 2000-ig összesen 10 albumot adtak ki, és elviekben még az is folytatódhat.

      rico74

      Törlés
    3. Így van, még nekem is van egy rész (azt hiszem a második), azt még tisztességben megőszült rendtársunktól, Zerit atyától kaptam, és azóta is játszom a gondolattal, hogy "kimondhatatlanítsam", bár úgy reméltem, az évek során több részt is sikerül beszereznem ebből a kódexból, de neadjisten...
      Mit is mondhatnék többet? Reménykedjünk, testvérek.
      Most oszoljatok, szívetekben az igével.

      Törlés