2012. augusztus 11.

GREEN MANOR 1., 2. rész

A Green Manor klub, igen... én vagyok a lelke annak a hatalmas háznak... egy kísértő szellem, aki ott él minden apró darabjában. A falaim tanúi voltak hátborzongató, hihetetlen vagy aljas eseményeknek... sok derékbatört éle-
tet láttam! ...minden kiömlött vért! Csak vessen egy pillantást a padlómra. Újra kell majd építeni.
Mire céloz ezzel? Hogy érti azt, hogy "derékbatört élet"?
Többet akar tudni? Ahhoz az kell, hogy belépjen a klubba, sir. Megbizonyo-
sodhat a baljós eseményekről, melyeket én magam idéztem elő. Kérem kö-
vessen. Először a nagy szalonba megyünk. Mindig minden ott kezdődött.

Tamás 371,   Kendra
ÜDV A CSAPATBAN TAMÁS 371 !


Bodart - Vehlmann:  GREEN MANOR

1 megjegyzés:

  1. Remélhetőleg hamarosan következik a harmadik, egyben befejező rész.

    T371

    VálaszTörlés