2017. július 30.

A NAGY TETEM

-Miért nincs jogod hozzá, hogy megölj? Ha továbbra is velem szeretnél maradni, tudni akarok mindenről. Mindenről, megértetted? Láttam, amint a puszta akaratoddal emelsz levegőbe dolgokat. Tudom, hogy embereket ölsz. Tudom, hogy bármikor képes volnál baleseteket idézni elő. És én volnék a legjobban meglepve, ha kiderülne, hogy nem neked köszönhetjük ezeket a katasztrófákat.

Risek,   billy
LOISEL - DJIAN - MALLIÉ - LAPIERRE: A NAGY TETEM
                                                                    6.rész: Meghasonulás





1 megjegyzés:

  1. Ismét hiányzik a folytatás...
    Nehéz a neveletlen gyerekkel?
    A dolgok kezdenek rendbe jönni, aztán mindig kisiklanak?
    Hogy ebből még mi lesz...
    Gondolom Erwan elutazik a másik világba, oszt békét köt, és mindenki boldog lesz...
    Ismét jól szórakoztam...
    Köszi!

    VálaszTörlés