2015. április 5.

HATÁRSÁV

Másnap az újság a címlapon hozta a történteket, de persze addigra emberünk már messze járt. Azért jött, hogy meggyilkolja John C. Lester-t, a 3. Tennessee gyalogezred egykori tisztjét, mellékesen pedig a Klu Klux Klan egyik alapítóját. Nem volt rá büszke. Egyáltalán nem ez volt számára fontos. Ő csupán egy valakire gondolt. Valakire, aki kedves volt neki, és aki ezek után végre békében nyugodhatott. Odakint a város már szemlátomást nyugalomra lelt. Senki nem hallott, és nem vett észre semmit.

Tamás atya,   billy
BOLLÉE - ROSSI: HATÁRSÁV




11 megjegyzés:

  1. Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!
    És köszönöm az eddigi képregényeket. Nem semmi, hogy vannak olyan képregények is, amik közel 100 oldalasak. Pl. Brüsel, Tyler Cross, A misztériumjáték, és most a Határsáv.
    Még nem volt rá időm, de így legalább van sok olvasnivaló. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, Dávid, és természetesen mindenkinek Kellemes Húsvéti ünnepeket kíván az egész szekta!
      Szerintem nem fogsz csalódni, és jól fogsz szórakozni, mindenesetre reméljük, sikerült különlegességeket választani az ünnepi alkalomra.
      Áldás.

      Törlés
    2. Kellemes húsvéti ünnepeket, neked is, Dávid, és mindenkinek!

      Törlés
  2. Billy

    Első szavam a köszönet. Sok unikális európai képregényt osztasz meg velünk. A Fehér Tigrist remélhetőleg követi majd a Les Innommables. De amit talán a legszívesebben látnék honosítva, az a Blacksad. Tudom, hogy a C4A a négyből kettőt elkészített, viszont 2 éve abbahagyták. Látsz rá esélyt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Blacksad ügyében jobb lenne, ha a C4A-n érdeklődnél, ez a az ő képregényük. Nekem is kedvencem, én is szívesen olvasnám a folytatást. A Les Innommables még a jövő titka, ennek folytatására nagyobb az esély :)

      Törlés
  3. Nem egy vidám történet... Az élete is félresikerült, a szerelme duplán szerencsétlen, és egyetlen eredménye egy hidegvérű gyilkosság... Ilyen egy amerikai hős?
    A történet végét is megtudtuk az elején, a többi csak magyarázkodás. Azért tudnak valamit a szerzők, mert magával ragadott...
    Tényleg különleges...

    VálaszTörlés
  4. Kösz szépen az új képregényt, és Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
    András

    VálaszTörlés
  5. Én is köszönöm a történetet, bár bevallom nem álltam még neki, mert kicsit riasztanak a 80-100 oldalas történetek, ha nem vagyok bizti benn, h 1fenékkel el tudom olvasni addig neki se állok. Amúgy boldog nyulat mindenkinek! :-) FARKASE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, én meg direkt szüneteket szoktam tartani, hogy ülepedjen, mondjuk az első 15 oldal...
      Ne féljünk a sok oldaltól, ha elég jó a sztori, úgysem fog "elengedni", folyton azon fog járni az eszed.
      Ámen.

      Törlés
    2. Nos elolvatam. Tleg "nehéz mű". Egy színházban, jó színészekkel talán még szórakoztatott is volna, de én egy képregénytől mást várok. De ez az én problémám. :-) Mindemellett grafikusan kimondottan tetszett és a honosítás is jól sikerült. Gratula. FARKASE

      Törlés
  6. Hát én is olvastam e képregényt-nekem tetszet. bár a vége kicsit többet is mutathatot volna-de enek ellenére elégedet vagyok. Köszönöm hogy honositottátok. blackrobe

    VálaszTörlés