2020. december 5.


 

 



4 megjegyzés:

  1. Nem értem a Nap jelentőségét... Talán azért, mert Sir Timothy John Berners-Lee megszületése és munkássága előtt történt. Akkor még más volt a Világ. Ami akkor történt az történelem.
    Az értekezés komoly fogalmi zavart mélyít el, mely a hibás elnevezésben gyökeredzik... Természetesen az alkohol ég, meggyújtható, de ha elégetjük, akkor mit fog fogyasztani az ember? A készítésnek nem az égetés, hanem forralás és lepárlás a lényege, de ez a Nép számára szinte érthetetlen fogalom...
    Nagyon hiányolom az írásból annak részletezését, mi rejtőzött Tamás atya poharában, mivel köszöntött fel minket?
    A feloldozás és a fogyasztás nem ellentétes fogalmak? Hallottam már szertartásokról, de Istennek biztosan tetsző dolog a pohár ürítése? Ajaj... Veszélyes gondolatmenet. Lehet, hogy a kódexek böngészése sem pozitív tevékenység? Hmmm...

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen! Köszönöm, hogy felhívtad a rá a figyelmet, Zsiráf testvér! Bizony, igazad van.
    Nohát, nézzük csak sorban. Ez az úr nyilván már korábban sem volt egy angyal, és akkor még tetézte ezt azzal, hogy ajtót nyitott az ördögséges-démonikus, mindent behálózó intézményébe, sok ártatlan lelket belerántva a bűn mélységes, fortyogó, katlanjellegű, pokoli, sistergő, dagonyázva-tivornyázó, közönségesen tévelygő, olthatatlanul gőzölgő, szutykosan retkülő, alattomosan alantas internetezgetősségébe. Hogy el ne ragadtassam itt magam. Ennyit Szőr Timről.

    Ó, a fogalmi zavarok - mondhatni - alapelemei a mmindenkori mondanivalómnak, de ez csupán egy írói eszköz, ezzel hívom fel a figyelmet azokra a visszásságokra, amiknek a megvizsgálásával újabb erkölcsi szintet tudunk lépni, segítségükkel még közelebb juthatunk a Fényhez, ami maga a Zúr.
    Utólag én is látom, hogy hibás volt az elnevezés, utólag sokmindent másként lát az ember, mert ki az , kérdem én, aki tökéletes, és csak a példabeszéd igazolhatóságának érdekében követ el hibát, holottközben megvilágosult lelkében a tisztaság makulátlan gyertyafényét őrzi? S, hogy-hogynem? No lám! Hát itt vagytok, hitetlenségből sportot űző, ellenlábasságban túlképzett, igazmondásban kihívásokkal küzdő, örök nemakarók, és elkötelezetten léttagadók! Bizony mondom néktek, megszámláltatik a ti jócselekedeteitek száma, mely konvergál a nullához, és útvonalösszegződik minden ártó szándokotok hajlékában világra ellődött gonosz mesterkedésetek!
    Ím, eljön az ítélet órája, mikor megszenteltetik az új világ első utolsó vacsorája, s leöblíttetik, hogy attól koldultok!
    Elnézést a kisebb kitérőért, de szerettem volna ezt a dolgot tisztába tenni, hogy világos legyen a mondanivaló a továbbiakban.
    Hát, az eljárás maga, eléggé ismeretlen a számomra, valóban beiktattak még ilyen "lepárlás" nevű varázslatot is a folyamatba, nem is értem, hogy nem jutott eszembe, holott már részt vettem jómagam is efféle ördögűzésben, sőt, nemrégiben fordult elő, hogy nagyobb mennyiségű tüzesvizet szállítottam innen oda, bizonyos okokból kifolyólag, amelyeket itt nem részleteznék, mert félő, hogy ismét elragad az Úr lelke, megáldattatok, és további nyolc oldalon keresztül végigmegyek az összes átkozódáson, és fenyegetőzésen, ami eszembe jut.
    Ó, köszönöm az érdeklődést, Fiam, a poharamat addigra elhagytam valahol, ilyen rendes kannából ittam, ahogy a normálisabb lovak szoktak, és természetesen búzasert mértem magamnak, hitelesített, megáldott forrásból szereztem, asszem a teszkóból.
    Nem-nem, vizsgáld meg, Fiam, a szótőt! Felold! És lehet, hogy nem is ezt hívják szótőnek! Vigyázzunk ezzel, ne tegyünk elhamarkodott lépéseket! Tehát a fogyasztással feloldod a kérdéses ellentmondást! Nougye, hogy így már teljesen más megvilágításba kerülnek a dolgok?
    Isten - szegény - mit sem tud arról a rengeteg ürítésről, amivel a gyarló emberek terhelik a környezetüket.
    A kódexek böngészésére vonatkozó kérdésedet meg sem hallottam, de óvnálak a téves következtetések levonásának ódiumától - akármit is jelentsen ez a hangzatos szövegezés.
    Remélem, rá tudtam világítani néhány igen fontos dologra, ami segít helyes döntésekbe hajszolni önmagad, Zsiráf testvér, örültem a kitüntető szerencsének.
    Most, kérlek, széledj szét, és vidd az örömhírt a szerjózsa minden irányába: szűr az Úr!
    Áldassék.

    VálaszTörlés
  3. Az égetés, akkor a sör főzésére vonatkozott?
    Különben micsoda dolog lenne sört hörpölni és pálinkát prédikálni...
    Szőr Tim nagy ember lehet, mert:
    1. a bolygó rengeteg lakosának változtatta meg az életét;
    2. Sok-sok díjat érdemelt ki, köztük állítólag a "Asztúria hercegnője díjat", bármi is legyen az (forrás Wikipedia);
    3. Apukája mintha nem lett volna Szőr...
    Tamás atya megvilágítási kísérlete nem űzte el kétségeim árnyait...
    Buddha atya is mintha a mértékletesség fogalmát prédikálta volna, nem a fogyasztást...

    VálaszTörlés
  4. Igen, onnan kötöttem át valószínűleg. Khm, de erre nem mernék megesküdni. Nagy köd volt abban az időszakban, meg páralecsapódás.

    Így van, ez kerülendő. Legfeljebb ilyen csivászregál-mintájú dolgot, mikor nagy hideg van. Vagy leül a buli.

    Szőr Timet én elengedtem, nem ítélkezem, és akkor engem sem ítélnek meg. Vagy hogy van a mondás.

    Hm, pedig azt hiszem, mindent megtettem, igyekeztem közérthető fordulatokkal operálni, és egyszerűen, sőt, földhözragadtan fogalmazni, ám tudom, hogy ez még nekem sem sikerül minden esetben.

    Buddha atya nem szembesült napi rendszerességgel mindazon kihívásokkal, amiknek nekünk kell megfelelnünk, Zsiráf testvér, ezt ne feledd.
    Egy másik korban talán nagyobb létjogosultsága volt a mértékletes nemfogyasztásnak, sőt, hovatovább - divatja. Ama nélkülözésekkel teli életút során, amely neki megadatott, nem valószínű, hogy degeszre tömhette volna magát akkor sem, ha errefelé egyébként hajlott volna őkelme.
    Így nem maradt más hátra, mint úszni az árral, és arról prédikálni, ami adott.

    VálaszTörlés