2013. június 29.

DIETER LUMPEN KALANDJAI

Még mindig élénken él az emlékeimben, hogy mennyire örültem neki, mikor Frühling asszony felvett sofőrnek, hogy hajtsam a Rolls Royce-át. Megfogtam ezzel az Isten lábát, kényelmes és biztos munka. Valójában ilyen melóra is vágytam világéletemben. Nincs is annál nagyobb öröm, mint le-fel furikázni a kedves frau Bertát egy lopott kocsival, az egyik müncheni cukrászdából a másikba. A fellegekben jártam.
Zerit

ZENTNER - PELLEJERO: Dieter Lumpen kalandjai

6 megjegyzés:

  1. Ismerősnek tűnő történet. Lehet, hogy újraközlés?

    Dieter is kicsit baleknek tűnik... Meg kissé szuperhősnek, mert mindenfélét túlél...

    Az utolsó történetben a kincsvadászat a lényeg? Mert kicsit úgy érzem, hogy ennyi oldal volt tervezve, történet elvágva...

    Zsiráf

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szuperjó anyag, köszönjük!
    :)

    VálaszTörlés
  3. Zerit sajátkezű válogatása a Pepitákból. Ha ismerős, akkor onnan ismerheted :)

    VálaszTörlés
  4. Kicsit kutattam és ezek szerint 4 album is létezik Lumpen kalandjaiból. Ebből az első pont az Isztambuli tőr címet viseli.
    Te azt írod hogy ez Zerit válogatása. Ezek szerint csak véletlen az egész vagy ez az első album egy az egyben. Ha ez utóbbi lehet esetleg számítani a jövőben a maradék háromra is?
    Egyébként szerintem is korrekt, szórakoztató kis anyag. Köszönet érte a közreműködőknek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre a kérdésre Zerit tud majd válaszolni, őt illeti a köszönet :)

      Törlés
  5. Nekem is bejön, és várom ha van még a "tarsolyban"! FARKASE

    VálaszTörlés