2015. július 26.

FEHÉR TIGRIS

Hadd ne mondjam, elég veszélyes játékot játszik... megrendezi a saját halálát, egy dublőr segítségével? A végén még ötleteket ad ezzel az ellenségeinek. No és, mi lesz a következő lépés? Eltűnik? Szép csendben leszámol a félrevezetett ellenfeleivel? Na, de ne aggódjon! Minket csupán egyetlen dolog érdekel, mégpedig az, hogy garantálja, hogy nem fordul szembe a vállalatunkkal, a 'Jardine & Matheson'-nal. A szavát adja erre, tábornok úr?
"A távoli földön élő tigris nem árthat egy helyi féregnek".
Tamás atya,   billy
YANN - CONRAD: FEHÉR TIGRIS
                         4. Kém a forró háztetőn




16 megjegyzés:

  1. Nagyszerű rajzok...
    Az a bámuló férfitömeg Alix főnöke mögött.
    A cigarettázó aranymaszk...
    Vajon mit tenne Alix, ha nem szeretné a kutyákat?
    Kang Sheng milyen gyakorlottan kezeli a rémálmait...
    Az Éjjeli repülést magyarul Éjszakai repülés címen adták ki. Gondolom Du Berrier akcentussal beszélte a kínait, ezért a félrefordítás... :)
    A doki milyen ügyesen diagnosztizálja saját sérüléseit...
    Az első kockában C-46-ról van szó, a történet vége felé C-47-ről, gondolom fakulnak a szereplők emlékei... :)
    Alix elvtársnőben egy diplomata veszett el...
    Nagyszerűen szórakoztam. Remélem még sok rész van hátra...
    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem főleg a kínai bölcsességek tetszenek, többek között :)
      Van még pár darab a sorozatból, de már készül egy másik humoros sorozat is. Az ősszel már azt is megismerhetitek.

      Törlés
    2. Bölcsességek: nézegessél Jack McDevitt könyvben fejezet eleji mottókat...

      Törlés
    3. A szerzőt nem ismerem, de nagy kedvencem Robert van Gulik, Ti bírója. Azok a könyvek is bővelkednek keleti bölcsességekben :)

      Törlés
    4. Jaj, majdnem kifelejtettem Murphy törvényeit :)
      Semmiben sem maradnak el Ji-Hui aranyköpései mögött :D

      Törlés
  2. Én is megszerettem a történetet, várom a folytatást és az őszi humormeglepit! Köszönet azért, hogy nyáron se feledkeztek meg az olvasókról! FARKASE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, de a nyár ennyi volt :)
      Legalábbis a részünkről. Most megyek és csobbanok egyet :)))
      Most látom, már este van, inkább bontok egyet :D
      Viszlát szeptemberben.

      Törlés
    2. Jó nyaralást mindenkinek! Én részben már csbbantam és bontogattam, folytatom augusztusban, s ezek szerint találkozunk itt az oldalon Szeptemberben! FARKASE

      Törlés
  3. Csatlakozom és én is jó nyaralást kívánok mindenkinek!
    Augusztusban addig folytatom tovább az olvasást a többi képregényekkel, amikkel még le vagyok maradva. Pl. Spirou, Ric Hochet, stb.

    VálaszTörlés
  4. Ez van a képernyő tetején:
    "A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.:További információ/Értem"
    Minden kattintásom a Google tulajdona kell, hogy legyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A héten minden blogon ott volt ez a szöveg. Nekem is megjelent.

      Törlés
  5. A patkány zajrus egyszerűen letiltott az oldaláról, ahelyett, hogy leszedte volna a képregényeimet, ahogy először kértem, majd követeltem. Csak közlöm. :D :D :D

    VálaszTörlés
  6. A letiltással nem vagy egyedül. :-) Bár ez gondolom nem vígasztal. :-( Csak félve kérdem: ez az oldal nem lenne jó helye, az ott elkezdett európai sorozatoknak? (Ahogy elnézem úgyse folytatja senki őket....) FARKASE

    VálaszTörlés
  7. Amíg le nem szedte a mocskos patkány zajrus, azokat, amikhez semmi köze, addig nem érdemes...

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nem fogja leszedni. Érdemes ezzel a verzióval is számolni. FARKASE
    U.I.: bocs Billy, tudom ezt már nem ezen az oldalon kellene megbeszélnünk! :-)

    VálaszTörlés
  9. Ha pár hónap alatt nem sikerült neki, csak hazudozott nektek, akkor bizony valószínűleg igazad van ebben. Ezért nevezem patkánynak, neki is írtam, nem a háta mögött mondom. :D :D :D

    VálaszTörlés