2015. szeptember 27.

AKASZTÓFÁRAVALÓK

-Ezek az őrültek a legrosszabb módját választották! Ezt kihasználhatjuk! Ha kinyitom az ajtót, lőjetek mindenre, ami mozog odakint! Ne hagyjatok nekik egy pillanatnyi nyugalmat sem! Amíg az egyikőtök tüzel, addig tölt a másik. Cooper, tiéd a nyitótánc! És jusson eszetekbe, hogy ezek a szarháziak fel akarnak kötni benneteket!
-Valamelyik ki akar jönni! 
Tamás atya,   billy
CAPURON - DUVAL - JARZAGUET: AKASZTÓFÁRAVALÓK
                                                4. rész: Kansas River








10 megjegyzés:

  1. A tanulság annyi, hogy úgysem változik meg senki?
    Minden út a halálba vezet, és jobbára erőszakosan?
    Itt a vége, fuss el véle?
    Egészen pozitív figura lett Lopeman a végére...
    Jó történet volt, magával ragadó cselekménnyel, sok-sok lendületes rajzzal...
    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem a történetet, rajzokat, köszönet érte! FARKASE

    VálaszTörlés
  3. Szívesen mindenkinek :)
    Igen, ez volt a vége, de nem kell aggódni, vannak még jó képregényeink.

    VálaszTörlés
  4. Én nem aggódok, ahogy elnézem a "készül" felületet bármelyiknek örülnék.:-) Mindemellett jó vna olyant olvasni, amiből csak 1-1 rész van kinn pl Különleges ügyek osztálya, Umpah-pah vagy ami régen volt: Trent, Thorgal, B&M. FARKASE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassanként minden sorra kerül :)

      Törlés
    2. Biztos vagyok benne, hogy Billy már tudja, mi lesz a következő. Mi is megtudjuk, ha eljön az ideje...
      Ööööö... Nem azt olvastam valahol itt rég, hogy a következő 600 oldal Thorgal fordítását Rád osztotta ki Billy? Vagy már le is adtad?

      Törlés
    3. :-) ....hát volt egy ilyen próbálkozása. Ám én már túl öreg vagyok ahhoz, hogy elfogadjak "leosztást". Én már csak "húzni" szeretek. :-) FARKASE

      Törlés
    4. Kíváncsiság volt, nem próbálkozás :)))

      Törlés
    5. Ok Billy, alapvetően igazad van. :-) És ki tudja még mit hoz a jövő? :-) FARKASE

      Törlés
  5. Hát ugyan már a mult hétvégén olvastam az utolsó ebizodot-és tetszet ezen képregény sorozat-akár csak maga a története. Köszönöm...blackrobe.

    VálaszTörlés