2015. november 8.

BLAKE ÉS MORTIMER KALANDJAI

Amíg a katonák kapkodva igyekeznek végrehajtani Olrik parancsát és egymás után másznak fel a teherautóra, az ezredes kocsija pedig megfordul, addig a lázadók szép csendben tüzelési pozícióba helyezkednek a környező tetőkön. Az egyik zsákmányolt géppuskát is sikerül gyorsan használatra kész állapotba hozni.
-Siess, Ahmed, még megszöknek!
És hirtelen...
-Tűz!
Tamás atya,   billy
EDGAR P. JACOBS: BLAKE ÉS MORTIMER KALANDJAI
                            A Kardhal titka  2. rész




6 megjegyzés:

  1. Fordulatos történet jó, rajzok.
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon jó kis sorozat, nagyon örülök, hogy nem kellett Karácsonyig várni rá! Persze ha a Jézuska is hoz egy részt, nem leszek szomorú.... :-) FARKASE

    VálaszTörlés
  3. Hogy én mennyire bírom ezeket a klasszik képregényeket! Köszönet érte! Olrik rulez!
    András

    VálaszTörlés
  4. Nem értem én ezt... Orlik hónapokon át dédelgeti Mortimert..., azt hittem utálja, mint a tisztességet. :)
    Blake később a nevét angolosította 007-re? :) Túlélőképessége páratlan...
    Nasir egésze komoly szereplővé vált...
    A képekkel nem mindenhol vagyok barátságban:
    Mikor kitör a lázadás a kis képen keresztben áll a teherautó a kapuban, a teljes oldalason hosszában.
    Mikor a tengeralattjáró behajózik a bázisra, beúszik az 1-es kapun át, és megérkezik, a 2-esen...
    Már előre sajnálom Orlikot... Biztosan jól elbánnak vele a 3. részben...
    Amit én is nagyon várok...
    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a tenger alatti kapukkal semmi gond :)
      De a teherautó közben tényleg perdült egyet :)

      Törlés