2012. december 28.

BAJNOKOK - foci

Szeretem a focit...







GURSEL: BAJNOKOK  - foci      

4 megjegyzés:

  1. Hééééé! Ez még nekem is meglepetés volt, kösz Billy!!

    Na, fociról kiválóan tudnék csevegni bárkivel.
    Előrebocsájtom, hogy könyörtelen befejezőcsatár vagyok.
    :)

    VálaszTörlés
  2. Én inkább a fotelből művelem, egy doboz sörrel a kezemben :)))

    VálaszTörlés
  3. Egy sör - nem sör.
    Két sör - fél sör.
    Három sör - egy sör.
    Egy sör - nem sör...

    Meccset sosem nézek ittasan, ez valami rossz szokás lehet, majd elmegyek dokihoz.


    Persze vannak példák az ellenkezőjére is.
    :)

    VálaszTörlés
  4. Engem a szurkolás annyira ki tud készíteni, hogy kiszáradok. Erre van a sör. Próbáltam a vizet is már, de...
    Különben én sem iszom alkoholt, csakis sört :)

    VálaszTörlés