2012. december 5.

TRENT: A KÖLYÖK


Tomnak is igaza van! Maguk, rendőrök csak akkor jelennek meg, mikor már mindennek vége! Nem azért mondom, hogy megsértsem, őrmester, de ha lenne itt egy állandó őrs, akkor nem beszélnének így. Egyetért velem?
Teljes mértékben. 
Szóval a fiai sem voltak ma született báránykák, nem ám! Nem mondom a másik se volt akárki. Jól láttam a rovásokat a revolverén. Azt is mondhatnám, hogy Kirby fiai is abból a fajtából voltak. Ez nem is végződhetett másképpen.
 billy,   Tamás371

RODOLPHE - LEO:  TRENT -  A kölyök

10 megjegyzés:

  1. őőő, izé, talán a Trent következő része várható...? FARKASE

    VálaszTörlés
  2. Nemsokára meglátod :)
    de, igen és mindjárt kint lesz

    VálaszTörlés
  3. Hm, ez Billy önéletrajzi ihletésű képregénye.
    A történet azokból az időkből származik, mikor még csak mindenféle bice-bóca rímeket faragott, és ezek viszonylagos sikertelensége okán, végülis a képregényhonosításra adta a fejét.

    VálaszTörlés
  4. Igen, valahogy így volt. Emlékszem pontosan az előző életemre.
    Vagy legalább is úgy hiszem :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy engem is megemlítettél, Kölyök.
    Valóban beletettem egy kettőspontot valahol, ha jól emlékszem, egy pontosvesszőt javítottam át.

    Korrekt.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy jól időzített kettőspont néha képregényeket menthet:)
      (szerény vagy)

      Törlés
    2. "Ha én szeretek valamit magamban, akkor az a szerénység."
      :D

      Törlés
  6. Köszííí! :) Ez is nagyon jó western. Legalábbis nekem tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, nekem is tetszik és egyúttal csináltunk egy kis reklámot a költészetnek is :)
      (most nem tudom, hogy valamelyik vers reklámozott-e már képregényt :D

      Törlés
  7. Western képregényt még talán nem... :)

    VálaszTörlés