2013. április 24.

BELLADONNA 3. rész

Azt mondják, az idő minden sebet begyógyít. Lecsillapítja a haragot és kiengeszteli a gyűlöletet. Én nem hiszek ebben. A gyűlölet oly nagy részét teszi ki az életemnek, hogy nincs olyan hosszú idő, ami enyhítené. Gyakran álmodtam erről a pillanatról. Arról, hogy a lábaim előtt heversz, védtelenül, a féltékeny királyod vérétől szennyesen... Még soha életemben nem voltam ilyen közel ahhoz, hogy megvalósíthassam ezt az álmot.
Tamás371    billy

ANGE - ALARY:  BELLADONNA
                       3. rész:  Lajos
(mediafire)
                                                      A SZÁZADIK!                                                                               

16 megjegyzés:

  1. Hihetetlen nagy zagyvaság, de nagyon élveztem mind a három részt.
    Köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hmmm... Marie a király lánya? Kicsit aggódtam, mikor kiderült, hogy Maxim Mylady fia, hogy testvérpár közti szerelem... Bár ez a másik se jobb...
    Viszont meg lehet tudni, hogy A három testőr (és a negyedik) története nem úgy fejeződött be, mint Dumas sejteti...

    Zsiráf

    VálaszTörlés
  3. Hmmm... ahogy most így utánaszámoltam, ez a századik képregény az oldalon :)
    Remélem, sokaknak tetszik. (meg az előző 99 is :)))

    VálaszTörlés
  4. Grat srácok az első százhoz! Várjuk a következőket!

    Üdv.: Risek

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  6. Elismerésem.
    Sok sikert az újabb és újabb kerek számok eléréséhez.
    Remélem lesz módom az ezredikhez is gratulálni.

    VálaszTörlés
  7. Kösz mindenkinek, mi is reméljük a többi százat, mert ez még csak a kezdet :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, egyben köszönjük a munkátokat!

    VálaszTörlés
  9. Köszönjük szépen!
    Én nem is számoltam, csak nyomtam, mint a siket a csengőt.
    :)

    Sok sikert mindenkinek, mindenhol, mindenben!
    Hm, asszem ezzel mindent elmondtam.

    VálaszTörlés
  10. Grat, srácok csak így tovább! :)Nekünk, ha jól emlékszem a Marvel Lovagok 4 #7 volt a századik anno :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi még gyerekcipőben járunk, csak alig tíz hónaposak vagyunk :)

      Törlés
  11. Gratulálok nektek a 100. képregényhez! Nem is tudtam, hogy ez már a századik.
    És látom, hogy ez a Belladonna képregény végül befejeződött. Holnap elolvasom mind a három részt egyben.
    És köszönöm!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, ezt is megértük :)
      Mi is köszönjük és szívesen

      Törlés
  12. Gratula a 100.-hoz! Azt gondolom méltó történettel jubiláltok, sok sikert a további munkátokhoz!
    FARKASE

    VálaszTörlés