2023. március 24.

JUAN SOLO

 

-Mi történt, amigo? Egyedül utazol, gyalog ebben az útvesztőben?

-Nem kertelek, megmondom röviden - az ellenségeim keresnek. A határ felé tartok.

-Megőrültél? Élelem és víz nélkül nem jutsz messzire.

-Azonnal ideadod az egyik öszvéred, és valami élelmet!

-Ha ha ha! Nincs is megtöltve. Láttam, ahogy a nyúl után futottál. Szerintem annyi erőd sincs, hogy újra megtöltsd!

Tamás atya,   billy

JODOROWSKY - BESS:   JUAN SOLO

                                                                      4.rész:  A Szent

(mediafire)

 

 




 

6 megjegyzés:

  1. Most sikerült elolvasnom. Talán, mert én is egy bűnös lélek vagyok.
    Ahol élek (Ferihegy), kezd sivataggá válni. Bár most, hogy elolvastam a képregényt, éppen elkezdett cseperegni az eső. Lehet, hogy kisebb áldozat is elég, nem kell az életemet adni?
    Olvasás közben nagyon ledöbbentem... Hogy mik vannak... Furcsa dolog a hit. És nem könnyű szentnek lenni... Meglehetősen szokatlan téma ez képregényben. Az olvasók be vannak skatulyázva, ezért nem írnak számukra ilyesmit... gondolom.
    A többi rész megjelenése is várható, vagy azokban nincs megfelelő tanulság? Mintha már nem csepegne az eső, marad a sivatag... Szerencsére itt van vízvezeték, nem úgy, mint a történetben.
    Nagy élmény volt olvasni, szerintem fogom még lapozgatni.
    Aprók a betűk, pedig beleférne több is a bubikba...
    Jó volt!
    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több rész nem lesz, csak négy volt.
      Ami a témát illeti, Jodorowsky már csak ilyen. Nem lehet ráfogni, hogy hétköznapi dolgokról ír. (bár...)
      A bubik nagyok, nem a betűk kicsik. Különben is a sok betű között elveszne a lényeg :)

      Törlés
  2. Azta! 2012-ben maradt félbe...
    Húsvét alkalmából érkezett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy Tamás atya mondaná: Isten malmai lassan őrölnek :)
      Nem, nem húsvét alkalmából érkezett.

      Törlés
  3. Nem vagyok molnár, se Molnár, de úgy vélem, hogy az imamalom pont olyan gyorsan őröl, mint ahogy a szerzetes hajtja... Minél gyorsabban hajtja, annál előbb jutnak el Istenhez az imák, nem? :)

    VálaszTörlés