2012. november 1.

ARANY KUPA 1. rész

Semmivel nem tartozol neki, tökfej! Damokleszi kardként használja a fejed felett ezt a kölcsönt. Ide figyelj! Lassan három éve dolgozol neki, éppen elég versenyt nyertél ahhoz, hogy már régen visszafizesd azt a pénzt.
Biztos vagy benne?
Én vezetem a könyvelését, úgyhogy teljességgel biztos! Ráadásul nemcsak ezzel vert át egész idő alatt, még ő tartozik neked pénzzel...
A szemétláda! Megyek és seggberúgom!
Az nem sokat fog segíteni a helyzeten!
Lehet, de sokkal jobban fogom érezni magam!
Tamás371,    billy

PECQUEUR - HENRIET:  ARANY KUPA
                                                      1. rész: DAYTONA

15 megjegyzés:

  1. A képregény cselekménye egy másik képregényből már megismert világban játszódik. A CO-MIX-en elkezdett Aranyváros világa itt is megelevenedik, bár a másik képregényhez semmi köze nincsen. Mások a szereplők, más a cselekmény. Remélem, hogy jól fogtok szórakozni rajta :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves kis történet, jól eltalált rajzokkal... A hosszú hétvégén szívesen elolvastam volna az összes folytatásával együtt, de van egy olyan érzésem, hogy ez lehetetlen...

    Köszi
    Zsiráf

    VálaszTörlés
  3. Mert a következő 3 napban, a tervek szerint, távol leszek az internettől... De reménykedem erősen, hogy hétfőn elolvashatom a maradék 4(?) részt is. Persze az Elixírnek is nagyon tudnék örülni...

    Zsiráf

    VálaszTörlés
  4. Egészen biztos, hogy (valamelyik) hétfőn a maradék 4(?) részt is elolvasod majd :)))

    VálaszTörlés
  5. A kikerülő képregények így egymás után készülnek, nem terveztem soha, hogy kipörgetek egy sorozatot végig, főleg időhiány miatt, na meg azért sem, mert ritka az olyan cím, aminek az összes része hiánytalanul, honosítható állapotban hozzáférhető. A másik ok az, hogy nem akarom egyiket sem megunni, ezért csinálom hol az egyiket, hol a másikat. Így szórakoztatóbb számomra, ha már nem ebből leszek multimilliomos, gondoltam, összekötöm a kellemeset a hasznossal. Ahol a "haszon" nem száz méterről, szabadszemmel is látható pénzösszeget jelent.

    Egyébként, ami biztos jelenleg, hogy az Elixírből lesz még egy rész, és emlékeim szerint, az Arany Kupa második része is megszerezhető, lehet, hogy mire eljutok odáig, már a harmadik is az lesz. Engem mindenesetre érdekel a folytatás, ezért rajta leszek.

    A problémák ott szoktak kezdődni, ha nincs meg, csak franciául mondjuk. Na, a franciával kapcsolatban annyit, hogy kihívásokkal küzdök. Jelenleg fordítok egy számomra nagyon kedves képregényt, de csak francia példányom van. Viszont így jóval több idő, míg elkészül egy már vállalható magyar változat -(maradjon köztünk, de a Walker Colt-ot menetközben egyszer már lélekben feladtam, onnan győztem meg magam, hogy folytanom kell. Az egy mélypont volt, szintén franciából, Mormon Könyve idézetekkel, régies nyelvezettel, sose keveredjetek bele. Abban az időben eléggé megrogytam, és ha nincs a csoportterápia, már régen cetli lenne a lábujjamon.)- Tehát nem ígérhetek mást, csak vért, verítéket, és könnyeket, meg sok türelmet.
    Blake és Mortimer is bevetésre készen vár, úgyhogy igyekszünk.
    Nem beszélve billy bébijeiről, nameg Zerit opuszairól, amik szintén várakoznak a háttérben a kellő pillanatra várva.

    üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szerény vagy... Én innen a drót másik végéről azt látom, hogy Te vagy a legtermékenyebb európai képregény fordító pillanatnyilag a Co-Mix utód oldalakon. Annyira szorgos vagy, hogy kétségeim vannak, hogy Billy-nek lesz-e ideje a beírások után az újabb Thorgal rész honosítására. Én persze csak nagyon-nagyon nagy hálát tudok érezni ezért, amit ide alkottok...
      A vér, a veríték, a könny a Tiéd lesz, kivéve, ha bevállalsz Szőkék képregényt fordítani franciából, mert akkor könnyesre fogom röhögni magam, mint az első két részen... A türelmet vállalom...
      Nem tudom mi az a honosítható állapot, de mikor kiraktátok az Arany kupa ízelítőt, akkor találtam egy oldalt: http://mycomicpost.com/?p=64560 a második sorozat link működni látszik.

      Üdv
      Zsiráf

      Törlés
    2. Nos, én nem panaszkodom a munka miatt, sőt ellenkezőleg :)
      Ami pedig a Thorgalt illeti, lesz az is nemsokára.

      Törlés
    3. Hát, köszönöm az elismerő szavakat, azonban úgy vélem, a termelékenység, az egy dolog, és megint egy másik az, hogy milyen minőségben sikerül "termelni".
      És itt most mindenféle szempontból értem a minőséget. Az idő másodlagos. A CO-MIX egyik legfontosabb ismérve volt a témaválasztásokon kívül, hogy Kendra és Zerit megpróbálták a lehető legjobb minőséget közreadni, és valljuk be, baromi magasra tették a lécet.

      Ez mondjuk jó, mert így sosem fogunk hátradőlni.
      :)

      Részemről például, még sajnos egyik fordításomra sem tudtam azt mondani miután kikerült, hogy "na, ez oké, most is így csinálnám". Általában találok bennük hibát utólag, de remélem, idővel fejlődni fogok. Ellenben a beírásomtól mindig sportszerűen megkíméltem a billycomics olvasóit.

      üdv

      Törlés
  6. Szia Tamás!

    az Aranykupából 4 rész van angolul!

    üdv
    attilasimon

    VálaszTörlés
  7. bocsi, tévedtem, nekem 5 rész van meg

    VálaszTörlés
  8. Az ötödik az utolsó, vagy folytatódik tovább?

    VálaszTörlés
  9. Akkor úgy látom, tíz évre előre be is vagyok táblázva.
    :)

    VálaszTörlés
  10. Varjuk a folytatast!
    ManiaCop

    VálaszTörlés