2023. július 1.

 






3 megjegyzés:

  1. Oly titokzatos fogalmazás...
    De biztató, hogy csak jövő időben és feltételes módban kell lemondani a folyékony kenyérről. El kell űzni az ilyen sötét gondolatokat! Lehet, hogy az említett gyengeség is az elvonás gondolatának tünete?
    Inkább örvendezni kell, hogy itt még jobbára sértetlen a kódexek raktára, mert egy szomszéd kolostorban nagy kár esett... Persze Jókai már kb. 150 éve megírta, hogy az irodalom iránti legnagyobb rajongás, az adott műről saját célra másolatot készíteni. Hogy ez manapság milyen tökéletesen kivitelezhető, arra tán a Jövő század regénye sem gondolt.
    Ha a fogalmazás bűntudatot fogalmazott meg, azt messzire kell űzni. Hogy más olvasók mit fognak tenni, azt nem tudhatom, de én pl. felütök egy Soda kódexet, ismételt tanulmányozás céljából. Talán újat is találok benne.
    Esetleg ajánlhatom a Békés harcos útja című történetet, akár mozgó képek formájában is (képregény változatról nem hallottam). Magvas gondolatai talán növelhetik Tamás atya boldogság szintjét, akár jár képregény özönnel, akár nem.
    Nem is tudom, mikor került újságosokhoz a Kockás szülinapi száma, de én a tegnapi jeles napon bukkantam rá.
    Ismételten kívánok sok boldogságot! Ez a szülinapos dolog talán nem is arról szól, hogy ajándékok, meg fogyasztás, hanem azon kéne örvendezni,hogy megvagyunk és élünk... Szóval... Így tovább! Még sok-sok éven át...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon várunk vissza, mert itt mindig érdekes és szórakoztató műveket találunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz, ezen dolgozunk, éjt, nappallá téve Billy atyával, aki immáron - remélhetőleg a télen sem fog kihűlni. Most is mi történt, kicsit nem figyeltem oda, és máris belekezdtem egy új kódexbe.
      Sőt, ahogy elnézegettem, dögivel sorakoznak a jobbnál jobb művek, megannyi fordítani való, érdekesebbnél érdekesebb történettel. Úgy érzem, nem fogunk tudni elugrani előlük.
      Tehát, nyugalomra semmi ok, lesznek még itt jóféle anyagok, csak győzzük kivárni! Ámen

      Törlés