2014. július 27.

CORPUS HERMETICUM

 Amikor kitört a forradalom, mint fiatal pap, a pápa egykori székhelyén lévő könyvtárban a fennmaradt ezoterikus témájú munkák rendszerezőjeként szolgáltam az Urat. Ekkor fedeztem fel egy rendkívül ősi könyvet, amelynek a mi egyházunk különös figyelmet szentelt. Azért is keltette fel annyira a kíváncsiságomat, mert a papi képzésem éveiben sosem tettek említést a létezéséről. Azon a napon, amikor a Vatikánba küldték, én besurrantam abba a szobába, ahol tárolták.
Tamás atya,   billy
MIKIS - ALCATENA: CORPUS HERMETICUM
                             SASOK ALKONYA





9 megjegyzés:

  1. Kösz, hogy végigvittétek a sorozatot nagyon jó volt.

    VálaszTörlés
  2. Mintaszerű album. Jó történet, de nem túl bonyolult. Vegyes társaság,minden figura egyedi. A vár kívülről-belülről nagyszerűen meg van rajzolva. Részletesen megrajzolva a harc. A történet tervezője nagyszerű munkát végzett. Nem vész el a részletekben, de mégis elégé részletekbe menő, ha kell. Tudja mi a mérték... Fokozódó félelem és feszültség...
    Szuper az egész...

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm, nekem is bejött a sorozat! A történet jó, és jól is van memegtervezve szerintem is, bár az én véleményem szerint az összes közül ennek a leggyengébb a grafikája. Még1X köszönet érte! FARKASE

    VálaszTörlés
  4. Elolvastam mind a 6 Corpus Hermeticum-ot.
    Tetszett nekem ez a képregény. És milyen érdekes, hogy minden rész különálló(más korban, más szereplők, más események) és mindenben a közös a Corpus Hermeticum nevű könyv.
    És ahogy láttam, szinte minden részben az író és a rajzoló is más volt.
    Jó volt ezeket elolvasni.
    Ezer köszönet érte Tamás371-nek és billy-nek!

    VálaszTörlés
  5. Látom, van még egy Corpus Hermeticum album. A Felföldiek az, amit kihagytam. Még ezt is elolvasom.
    Ezt is köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Tetszik a fejléc...

    VálaszTörlés